Використання банерів на сайті

Використання банерів на сайтіДосить часто постає запитання у наших клієнтів чи потрібно використовувати банери при створенні сайту?

Відповідь не однозначна. Для прикладу, якщо банер створений просто для красоти і не несе ніякої корисної інформації для відвідувачів сайту, тоді такий банер не потрібний.

Не потрібний тому, що для створення банера використовуються звичайні фотографії, які в свою чергу, окрім займання місця на екрані, ще й навантажують сам сервер, де розміщений сайт. А ми пам’ятаємо: швидкість завантаження сайту впливає на ранжування видачі сайту в пошукових системах. Тому, перед тим як приступити до створення банеру, необхідно зважити всі за і проти.

Переваги використання банерів на сайті.

Інформативний банер, розроблений професійно і з важливою корисною інформацією для відвідувачів сайту, майже завжди вітається. Адже банер зазвичай кардинально відрізняється своєю величиною і яскравістю від решти дизайну сайту, тому відвідувачі в більшості випадків звернуть на нього увагу. І тут саме головне: відвідувач сайту на долю секунди затримає свій погляд на банері і його подальші дії прямо пропорційно залежать від того, що він побачить на ньому. У вас є всі шанси завоювати прихильність потенційного покупця в випадку, коли на банері чітко і ясно прописана цікава пропозиція. Наприклад, акційна ціна на певний товар чи групу товарів. Важливо чітко вказувати дану пропозицію без всіляких «якщо», «тоді», «у випадку» і так дальше. Також, не варто на банері писати багато тексту, особливо дрібним шрифтом.

Ну і звичайно, не варто використовувати для створення банерів фотографії взяті з відкритого доступу в Інтернеті. Ви запитаєте: чому? Якщо ви взяли цю фотографію з відкритого доступу, ваш потенційний клієнт уже міг бачити це фото на іншому сайті чи в результатах пошуку. Пам’ятаємо, що ваш відвідувач попав на ваш сайт певної тематики, а це значить, що цілком ймовірно він уже шукав подібне і міг бачити таке фото. Одне і теж фото на різних сайтах відлякують відвідувачів. 

Тому для створення банерів для сайту завжди використовуйте оригінальні фотографії зроблені власноруч або купляйте ліцензовані зображення на спеціалізованих фото банках, де ви можете відслідкувати популярність і кількість завантажень.

Кількість банерів на сайті

Кількість банерів

Наступне питання – скільки оптимально розміщувати рухомих банерів на одній сторінці? На головній сторінці сайту можна розміщувати 3-5 різноманітних інформативних банерів, котрі чітко вказують на цікаву пропозицію і при кліканні на певний банер приведуть відвідувача на конкретну пропозицію.

Але, як показує практика, основна сторінка займає досить низький відсоток переглядів в порівнянні з іншими сторінками сайту, тому шанси, що ваш банер взагалі побачать дуже сумнівні. Для певної групи (категорії товарів) достатньо буде і 1-2 рухомих банерів. І зазвичай, ці банери мають найбільший рейтинг конверсій, за умови правильного написання інформації на них.

Враховуючи все вище сказане, відповідь на запитання чи потрібно використовувати банери на сайті – так!