Швидке оформлення покупки в інтернет магазині

Вибір способу оформлення замовлення

Для завершення продажі в інтернет магазині важливим питанням залишається спосіб оформлення покупки. Тут потрібно враховувати багато складових.

Спосіб оформлення покупкиНасамперед , чи потрібне спілкування менеджера з клієнтом для уточнення деталей? Скажімо в інтернет магазині автозапчастин спілкування необхідне для уточнення сумісності замовленої запчастини з моделлю автомобіля. В інтернет магазині одягу необхідне уточнення правильного вибору розміру одягу. Тоді як в виборі дитячої іграшки чи товарів побутової хімії таке спілкування з клієнтом не завжди є доцільним.

Замовлення в один клікІ так, з цим питанням вирішено, тепер можна вибирати спосіб оформлення замовлення товару. Існує багато різних форм і можливостей. Досить популярним є замовлення в один клік, де клієнт вводить своє ім’я та номер телефону. Замовлення поступає до менеджера магазину і він передзвонює для формування відправки. Правда тут є кілька недоліків. Реакція менеджера на замовлення повинна бути у дуже стислі терміни (бажано кілька хвилин), тому  що клієнт може зробити подібне замовлення і у вашого конкурента. Хто перший – той отримає перевагу. Також, цей спосіб замовлення позбавляє можливості оплати вибраного товару в онлайн режимі відразу після формування і звичайно реєстрації клієнта.

Спрощення форми замовлення

Швидке оформлення замовленняЗа замовчуванням інтернет магазини використовують відносно складну форму оформлення покупки, де включають практично всі необхідні данні для опрацювання, формування та відправки товару клієнту з можливістю моментальної онлайн оплати.

Всі ми знаємо, що більшість людей не долюблюють заповняти велику кількість полів з інформацією (виключення безкоштовні  пропозиції та акції). Тому визначаємо, що є необхідно важливим для завершення продажі.

Оптимальним рішенням буде спрощення оформлення покупки до мінімально необхідних форм. Інформація про клієнта, номер телефону, електронна адреса та адреса доставки. Також, допоміжним буде поле з можливістю залишити додатковий коментар чи побажання до замовлення.

І не забуваємо про можливість реєстрації під час першого оформлення замовлення. Реєстрація повинна бути взаємно вигідною опцією як для клієнта, так і для власника інтернет магазину. Зареєстрований клієнт зможе отримувати спеціальні акційні пропозиції, знижки за лояльність та інші вигоди, тоді як власник інтернет магазину отримає постійного клієнта.

Оформлення покупкиОстаточне рішення щодо вибору способу замовлення товару в інтернет магазині залишається за власником, який врахує і знайде оптимально вигідне рішення для всіх учасників. Ми в свою чергу зможемо підказати, що краще вибрати під час створення інтернет магазину, виходячи з виду вашої діяльності та асортименту!