Що таке конверсія сайту і як використовується?
Для чого потрібно відслідковувати конверсії?
Конверсія - хитромудре слово іншомовного походження і досить часто трактується по-різному. Дослівний переклад аж ніяк не прояснює його значення. Цей вираз використовується досить часто в різних сферах. Ми розглядаємо використання слова «конверсія» на сайті.
Зрозумілою мовою: конверсія - значить досягнення цілі. Що таке ціль? Це очікуваний вами результат від певної дії відвідувачами сайту.
В рекламних кампаніях Google Ads є можливість налаштувати рекламу з оплатою за конверсію. В такому випадку важливим є правильність вирахування цінності конверсії. Для визначення цінності, спочатку потрібно встановити коефіцієнт конверсії. Для цього компанія Гугл використовує формулу зі значеннями відсоткового показника.
Формула визначення коефіцієнта конверсії
Число конверсій розділене на кількість відвідувачів сайту та помножено на 100% за певний період часу. Наприклад, за добу сайт відвідали 1000 користувачів і з них 20 користувачів виконали певну дію, яка вважається конверсією. 20÷1000х100%=2% . Цей коефіцієнт допоможе правильно вирахувати стратегію і бюджет рекламної кампанії.
Знаючи коефіцієнт, тепер можливо вираховувати цінність конверсії. Для початку визначаємо, яка саме конверсія (ціль) вас цікавить.
Важливо максимально зосередитись і зрозуміти план дій. Не існує однозначної універсальної формули конверсії, яка підходить для всіх. Кожен випадок розглядається індивідуально. Якщо, до прикладу, взяти інтернет магазини, де продаються товари, то тут на перший погляд все доволі зрозуміло. Але це не так. Для власника інтернет магазину ціль, а отже і конверсія - це продаж товару. Все просто, товар продався, зареєструвалась конверсія. Взяли дані з аналітики, підставили формулу і отримали цінність. Але тут виникає питання. До прикладу, мило ручної роботи коштує 20 грн., а холодильник 20000 грн. Товар проданий, конверсія зареєстрована, а цінність конверсій різна.
Машинне навчання
З веб ресурсами, які пропонують не товар, а послуги, питання визначення цінності за конверсію ще складніше, ніж з інтернет магазинами. На цих ресурсах може реєструватись конверсія за перегляд сторінки з контактами. Але чи відвідувач після перегляду зробив телефонний дзвінок залишається невідомим. Звичайно, можливо підставляти виділені телефонні номери для відслідковування конверсій, збирати дані, аналізувати і робити висновки.
На сьогоднішній день використання машинного навчання спрощує визначання цінностей конверсій та рентабельність інвестицій в рекламу. Але пам’ятаємо, що це роботи, які працюють з алгоритмами і, якщо данні введені не вірно або конверсія налаштована не правильно, результат буде відповідним.
Отже, якщо ви будуєте стратегію рекламної кампанії, базовану на оплаті за конверсії, рекомендую або звернутись до спеціалістів з великим досвідом роботи, або потратити час (від кількох тижнів до кількох місяців) і самостійно вивчити всі тонкощі налаштувань. Почати можна з довідки в Google https://support.google.com/google-ads або написати нам за посиланням https://inbiz.com.ua/prosuvannya-sajtiv-v-top-10/
Бажаю всім рентабельних інвестицій!