Реклама сайту в Google
Ви замовили створення сайту і отримали готовий інетернет ресурс. Наповнили його інформацією і в принципі можна запускати рекламу сайту в Google. Вас ніхто і ніщо обмежує. Але в процесі рекламування сайту виникає питання: чому так дорого, чому низька конверсія, коли я почну заробляти гроші? От деякі моменти, які впливають на вартість та якість рекламної кампанії.
Інтернет магазин чи просто сайт, який ви збираєтесь рекламувати, має відповідати тематиці товарів чи послуг. На першій сторінці пропишіть чим ви займаєтесь, що пропонуєте, чому варто звертатись саме до вас. Прописуйте чітко, коротко і зрозуміло.
Опис товару / послуги
Сторінка сайту, на яку направлена рекламна кампанія, повинна відповідати тим ключовим словам, які ви плануєте рекламувати. Коли потенційний покупець чи клієнт заходить на посадкову сторінку, він хоче бачити заголовок того, що він шукає (наприклад: інтернет магазин дитячих іграшок або оренда квартир в Києві). Бажано зразу вказати переваги вашого товару чи послуг. Ви маєте декілька секунд, щоб затримати відвідувача на сайті, зацікавити його, змусити перейти на інші сторінки, подзвонити вам і т.д.
Не лінуйтесь детально описувати товар/послугу, вказуючи всі переваги. По можливості підв’язуйте до товару декілька якісних! фотографій, виставляйте відео, відгуки. Вказуйте вартість товару, описуйте детально варіанти оплати і доставки.
В «шапці» сайту вказуйте номера телефонів, графік роботи, логотип, можливо і форму зв’язку. Дайте відвідувачу сайту всю необхідну інформацію, спонукайте його зробити покупку або передзвонити вам.
Робота над сайтом
Звертайте увагу на швидкість роботи сайту. Підбирайте відповідний тарифний пакет у хостингової компанії, на завантажуйте занадто великі та важкі фотографії, прописуйте правильно назви папок і фотографій, не завантажуйте сайт надмірною кількістю чужих скриптів і т.д.
Обов’язково замовляйте мобільну чи адаптивну версії сайту. Бажано це робити зразу, а не через пару років. Процентна частка переглядів з мобільних телефонів постійно зростає. Не програвайте своїм конкурентам і не втрачайте своїх потенційних клієнтів через неадаптовані сайти.
Оптимізуйте форми замовлення, покупки. Не пропонуйте відвідувачам заповнювати декілька сторінок.
Працюйте над сайтом, дотримуйтесь порад і не витрачайте бюджет на рекламну кампанію намарно.