Google Ads чи реклама в соцмережах

Що краще: пошукова реклама в Google Ads чи реклама в соцмережах Facebook та Instagram?

Етапи створення сайтів

Ви зробили сучасний та інформативний сайт і, звичайно, виникає запитання: як донести свою пропозицію до потенційних клієнтів? Пошуковий гігант Google відноситься до новостворених сайтів з обережністю, адже всі ми розуміємо, що бувають сайти одноденки. Тому для відображення контенту з нового сайту в безкоштовному пошуку потрібний час і репутація. Ці два надбання завойовуються протягом тривалого часу.  Тут питання не  місяців, а кількох років. Також важливим залишається питання унікальності контенту. Якщо у вас така ж пропозиція, як і на інших подібних сайтах, то звичайно першочергово в безкоштовному пошуку будуть відображатись ті вебресурси, чиї товари чи послуги вже завоювали репутацію і довіру. Як завжди є виключення з правил і у вас є всі шанси бути на високих позиціях в пошуку за умови, що пропонований товар чи послуга є унікальними! Якщо це так, дальше можете не читати. Пошукові роботи, використовуючи машинне навчання, швидко зорієнтуються і покажуть вашу унікальну пропозицію тим, хто нею цікавиться. Єдине, що потрібно зробити, це обов’язково додати ваш сайт в Google webmaster tools і спостерігати за прогресом.

Принцип роботи різних видів реклам

Якщо ж контент не унікальний, тоді для досягнення вашої початкової мети реклама просто необхідна. Адже так? Ви створювали сайт саме для того, щоб продавати товари чи послуги.

Як вибрати правильну рекламну стратегію? Це важливо!!! В теорії все виглядає легко і просто, на практиці зовсім інша картина. Звичайно, краще звернутись до професіоналів. Самостійне налаштування реклами веде до розчарування, марно витрачених коштів та часу і мінімальних продаж.

Для того, щоб зрозуміти де краще рекламуватись, потрібно розібратись в принципі роботи різних видів реклам і чітко зрозуміти, який результат ви очікуєте отримати в кінцевому результаті.

І так, реклама в соцмережах - це реклама вашої пропозиції зареєстрованим користувачам під час перегляду контенту. Іншими словами, ваша реклама нав’язується людям, хочуть вони цього чи ні.

Пошукова реклама в Гугл показується користувачам тоді, коли вони її шукають.

Перечитайте знову останні два визначення і зрозумійте суть, це дуже важливо. Показувати вашу пропозицію тоді, коли її шукають чи нав’язувати її, не залежно від бажання користувачів!

Зрозумівши, що вам підходить, можете сміливо приступати до створення реклами.

Партнери Google

Етапи створення сайтів

Ми на практиці зрозуміли, що нав’язлива реклама має наднизький результат і зупинились на пошуковій рекламі. Працюємо з 2008 року і є чинними партнерами Google. Хоча не виключаємо рекламу в соцмережах. Адже є випадки, коли пошукова реклама не підходить за багатьма показниками.

Звичайно, пам’ятаємо, що завжди є виключення з правил і вибір площадки для реклами напряму залежить від того чи іншого пропонованого товару/послуги.  Все розглядається в індивідуальному порядку. Після детального вивчення вашої пропозиції , конкурентів, можна визначити яка реклама підходить саме для вашого бізнесу. Можливо потрібно залучати всі види реклами. Наші консультації безкоштовні, телефонуйте в робочий час – обговоримо.